slide show

11.02.2012

Idag har jag tvättat, lagat massa mat = 3 matlåder på lager (y) skönt att slippa laa mat varje dag. 

Sen har jag gått en runda ner till knalleland, var på jakt efter en konservöppnare och rengöringsmedel + dukar till mina objektiv. Hittade allt och lite till ;) bland annat en jättesöt mugg - bara för att giraffer är mitt nya favoritdjur, har blivit helt förälskad i dem nu när jag har fått träffa en på nära håll.  
De är lite som hästar i sättet, ska slicka på handen och nosa en i ansiktet ^^ och sen försöker de äta upp ens jacka.. 



Idag blir det inga nya bilder, det är för trist väder ute. Så det får bli några från förra helgen. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0